Procedura składania i realizacji reklamacji
- Wszystkie nasze produkty sprzedane na terenie Polski objęte są gwarancją na okres 12 miesięcy od daty zakupu. Wzór karty gwarancyjnej zamieszczony jest tutaj.
- W celu zgłoszenia reklamacji należy wysłać zgłoszenie reklamacyjne, które można pobrać tutaj, do Działu Reklamacji pod adres sklep@chairline.pllub faksem pod numer + 48 (0) 71 722 76 21.
- Do rozpatrzenia reklamacji niezbędny jest dokument zakupu - paragon, faktura vat.
- Po wysłaniu zgłoszenia reklamacyjnego skontaktuje się z Państwem nasz pracownik, który ustali sposób załatwienia reklamacji.
- Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne lub wynikające z naturalnego zużycia produktu (np. zabrudzenia tapicerki, otarcia, zadrapania itd.).
- W przypadku zgłoszenia usterki wynikającej z niewłaściwego użytkowania produktu (np.: niezgodnie z jego przeznaczeniem) naprawa produktu będzie odpłatna.
- Po nadaniu i otrzymaniu numru sprawy (reklamacji lub zwrotu) produkt wraz z wypełnioną kartą gwarancyjną można odesłać na adres:
Chairline Przychojec 222b, 37-300 Leżajsk.
- Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.